Język
Deutsch | Polski
E-mail
biuro@rotkel.de
Telefon
+49 30 44 73 50 54

Adiustacja tekstów branżowych

Ogłoszenia, broszury, ulotki, katalogi – redakcja tekstów reklamowych jest nie lada wyzwaniem, wymagającym pietyzmu i staranności – i to w jak najkrótszym czasie

Najważniejsze informacje

Dane kluczowe:

  • ✔ 45,00 € za godzinę
  • ✔ redakcja według zasady czworga oczu

Narzędzia DTP:

  • ✔ Adobe Acrobat Pro
  • ✔ Adobe InCopy
  • ✔ QuarkCopyDesk

Nasi klienci:

  • ✔ Edelman GmbH
  • ✔ Polska Organizacja Turystyczna (POT)
  • ✔ T-Systems International GmbH




Co adiustujemy?

Sensowność

Sprawdzamy zgodność treści tekstu i obrazu, spójność merytoryczną tekstów zawartych w tabelach, wykresach, ilustracjach oraz infografikach. Ponadto weryfikujemy poprawność użytych odsyłaczy oraz nagłówków.

Typografia

Adiustując Pańskie teksty udzielamy głownie porad techniczno-typograficznych, np. odnośnie przenoszenia spójników, myślników, łączników lub przyimków, jak i też dzielenia wyrazów i różnego rodzaju zapisów. Wprawnym okiem sprawdzamy odstępy między znakami, interlinię (światło międzywierszowe) oraz układ typograficzny.

Układ graficzny

Sprawdzamy układ strony ze szczególnym uwzględnieniem takich parametrów, jak: dopasowanie elementów graficznych do tekstu, prawidłowe formatowanie i zaznaczenie tekstu, poprawne rozłożenie linii i kolumn, logiczną konstrukcję akapitów, opcje interlinii.

Nasze atuty to:

  • ✔ bezpłatna wycena bez ukrytych kosztów
  • ✔ dotrzymanie umówionych terminów realizacji
  • ✔ zachowanie poufności

Jak pracujemy?

Praca z wykorzystaniem listy haseł?

Podczas realizacji pierwszego zlecenia tworzymy listę, na którą sukcesywnie nanosimy żądaną przez Państwa pisownię pojęć, skrótów, znaków (np. EUR, Euro lub € ) itd. W miarę upływu czasu powstaje lista haseł. Jest ona dla nas ważnym narzędziem zapewniającym utrzymanie standardu i jakości pracy, w szczególności w odniesieniu do jednolitej pisowni tekstów.

Nasza dyspozycyjność

Podczas realizacji zlecenia oraz po jego zakończeniu mogą Państwo zawsze skontaktować się z nami. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania lub sugestie odnośnie nagłych zmian w harmonogramie zlecenia czy też odnośnie naniesionych przez nas poprawek w tekście. Wystarczy wybrać nasz telefon biurowy i skontaktować się z nami w godzinach otwarcia.

Nasze standardy

  • ✔ teksty redagujemy z wykorzystaniem przyjętego w branży oprogramowania
  • ✔ pracujemy w zespołach dwuosobowych
  • ✔ zlecenia realizujemy z wykorzystaniem listy haseł
  • ✔ służymy pomocą w razie wszelkich niejasności i pytań





Cennik

Corporate wording

Stali klienci mają u nas podwójne korzyści. Dlaczego? Po pierwsze: podczas realizacji pierwszego zlecenia tworzymy specjalną listę, takzwany corporate wording, którą wraz z kolejnymi zleceniami sukcesywnie powiększamy. W ten sposób powstaje słowniczek zawierający jednolitą pisownię i sformułowania dostosowane do potrzeb naszych klientów. Wykorzystując corporate wording pracujemy ponadto wydajniej, co pozwala nam na obniżenie kosztów.




Realizacja zlecenia

Formularz kontaktowy


Nazwisko:


Imię:


E-mail:


Wiadomość:


Dodaj dokument:







Najczęściej stawiane pytania

Jak długo trwa realiacja zlecenia?

Termin realizacji zamówienia zależy od charakteru samego tekstu, a także od jego objętości oraz ilości znaków, jak i oczywiście... ilości błędów. Dla przykładu: na adiustację tekstu o objętości 50 stron potrzebujemy zazwyczaj 2-3 dni roboczych.

Czy mam możliwość śledzenia zmian?

Otóż tak! Zlecenie realizujemy w sposób przejrzysty, przeważnie za pomocą Word lub podobnych edytorów tekstu. Pański tekst opracujemy po włączeniu funckji "śledź zmiany", co pozwala na bieżącą weryfikację nanoszonych przez nas poprawek i komentarzy. Co więcej adiustujemy również teksty napisane w LateX-u. Pierwsze korektury nanosimy na wydruku lub rękopisie, oznaczając kolorem poprawę i zmianę tekstu. Na życzenie zapisujemy naniesione poprawki do pliku TeX.


W razie wszelkich pytań, sugestii lub życzeń
prosimy skontaktować się z nami!





Free Contact Form